Subsidie Jeugdsportfonds/Jeugdcultuurfonds

Door Peter Kerris op 14 november 2017

Eind oktober kregen wij bericht van het bestuur van het Jeugdsportfonds/Jeugdcultuurfonds dat de Provincie Gelderland deze fondsen vanaf 1 juli (JSF) en 1 januari (JCF) niet meer zal subsidiëren. Dat bericht moet berusten op een misverstand! Bij de behandeling van de Midterm Review heeft de PvdA Gelderland juist expliciet opgenomen dat de fondsen ook de komende jaren steun blijven ontvangen van de provincie. Lees hier meer over onze inzet. Wij gaan er dan ook vanuit dat dit misverstand per direct wordt opgehelderd, zodat het Jeugdsportfonds en het Jeugdcultuurfonds door kunnen werken aan het bieden van kansen voor alle kinderen in onze provincie.

Peter Kerris

Zeker zijn van een betaalbaar huis. In onze prachtige provincie moet je fijn, veilig en betaalbaar kunnen wonen. Daarom willen we dat in Gelderland veel meer betaalbare woningen worden gebouwd. Zodat er voldoende ruimte is voor starters en jonge gezinnen en iedereen een plek kan vinden om thuis te zijn. van een vaste baan. In

Meer over Peter Kerris