18 maart 2015

Stem vandaag PvdA voor Goed Werk en Goed Wonen in Gelderland!

Beste Partijgenoten,

Vandaag, 18 maart is het zover: de stembussen voor de Provinciale Staten en waterschapsverkiezingen gaan open. Gelderland kiest. We hebben een prachtige campagne achter de rug, waarin we heel de provincie doorkruist hebben en met zoveel mogelijk Gelderlanders in gesprek zijn gegaan over de toekomst van ons mooie Gelderland. Goed Werk en Goed Wonen, daar gaat de PvdA  voor. Door iedere dag te werken aan het Gelderland van morgen.

In dat Gelderland, komen mensen ’s avonds thuis van hun werk in plaats van een rondje solliciteren. Omdat ze morgen door onze investeringen niet meer één van die 80.000 werklozen van vandaag zijn. In dat Gelderland van morgen gaan we voor duurzame energie en leefbare stadskernen. Dat Gelderland is een bereikbaar Gelderland, met voorzieningen voor iedereen. En in dat Gelderland van morgen is er voor iedereen een plek, doet iedereen mee.

Samen met jullie wil ik werk maken van dat Gelderland. Of het nu gaat om het creëren van werkgelegenheid, of het nu gaat om het verduurzamen van scholen en sportgebouwen, of dat het nu gaat om leefbare dorpen – de Partij van de Arbeid klaart die klus! We gaan door met herstel, en investeren in werk, wonen en duurzaamheid.

In Gelderland en in Nederland heeft de economie de weg omhoog weer gevonden. Laten we dat karwei afmaken. Zodat iedereen weer met vertrouwen en optimisme naar de toekomst kan kijken. In een Gelderland waarin het goed werken en goed wonen is. Voor oud, voor jong, voor iedereen.

Daar wil ik aan werken. Samen met u.

– Stem morgen Partij van de Arbeid –

Peter Kerris, lijsttrekker PvdA Gelderland