15 december 2014

Praat mee deze maand over kandidatenlijst en verkiezingsprogramma!

December, van oudsher een drukke maand, heeft een drukke politieke agenda! Zowel de lijst en verkiezingsprogramma van Provinciale Staten, als van de drie Gelderse waterschappen worden vastgesteld door de ledenvergaderingen. Hieronder een overzicht. Kom allemaal en praat mee over de toekomst van Gelderland!

– GLV Vallei en Veluwe. Datum: 16 december 2014, tijd: 19:30 – 21:30, locatie: De schakel, Oranjelaan 10 Nijkerk. Informatie: Vergadering ter vaststelling verkiezingsprogramma en kandidatenlijst waterschap Vallei en Veluwe. Klik hier voor de stukken.

– GLV Rijn en IJssel. Datum: 18 december 2014, Tijd: 19:30 – 21:30, Locatie: Bilderdijkstraat 20, Doetinchem, Informatie: Vergadering ter vaststelling verkiezingsprogramma en kandidatenlijst waterschap Rijn en IJssel. Klik hier voor de stukken.

– Gewestelijke ledenvergadering. , Datum: 20 december 2014, Tijd: 10:00 – 12:30, Locatie: de Schering, Scheeringlaan 2 Tiel, Informatie: Vergadering ter vaststelling verkiezingsprogramma en kandidatenlijst Provinciale Staten. Klik hier voor de stukken.

– GLV Rivierenland. Datum: 20 december 2014, Tijd: 14:00 – 16:00, Locatie: de Schering, scheringlaan 2 Tiel, Informatie: Vergadering ter vaststelling verkiezingsprogramma en kandidatenlijst voor het waterschap Rivierenland. Klik hier voor de stukken.