29 januari 2015

Jeroen Dijsselbloem samen met Peter Kerris de wijken in

De PvdA Gelderland trapte de campagne voor de verkiezingen voor de Provinciale Staten en Waterschappen af met een bezoek aan Apeldoorn, Arnhem en Nijmegen. Lijsttrekker Peter Kerris en Minister van Financiën en voorzitter van de Eurogroep Jeroen Dijsselbloem trokken de wijken in. In Apeldoorn (Hart van Zuid) en Arnhem (Malburgen-Oost) gingen ze de buurt in om in gesprek te gaan met buurtbewoners. In Nijmegen organiseerde de PvdA een bijeenkomst in voorzieningenhart ’t Hert in Willemskwartier voor de hele buurt, waar het lijsttrekker Kerris het plan voor een Nieuwe Gelderse Economie van de PvdA zal presenteerde, in bijzijn van Eerste Kamer-lid Esther-Mirjam Sent en minister Dijsselbloem.

Peter Kerris: “Het was een prachtige dag waarop we veel mensen gesproken hebben. Ik heb enorm veel zin om in gesprek te gaan met zoveel mogelijk Gelderlanders, iedere dag weer. Geweldig ook dat Jeroen Dijsselbloem mee de wijk in is geweest. We hebben de belangrijkste speerpunten van onze campagne gelanceerd. Goed werk en goed wonen moeten voor iedereen in Gelderland mogelijk zijn.”

Peter Kerris, lijsttrekker PvdA Gelderland
1381235_961747497186678_8177094949718120592_n