Peter Kerris presenteert Actieplan Wonen

Door Jan Daenen op 24 maart 2020

Kortgeleden tekende onze gedeputeerde Peter Kerris nog de Woondeal Arnhem-Nijmegen, vandaag presenteert hij het Actieplan Wonen voor de hele provincie Gelderland!

De bouw van maar liefst 45,000 woningen wordt de komende 5 jaar versneld. Hierbij is bijzondere aandacht voor betaalbare woningen voor starters, ouderen en alleenstaanden. Hiermee zorgen we ervoor dat iedere Gelderlander zeker kan zijn van een betaalbaar dak boven ’t hoofd.

Peter heeft een krachtig actieplan op tafel gelegd wat de woningmarkt ten goede komt: sneller, betaalbaar en flexibel bouwen. Een prachtresultaat!

Het volledige Actieplan Wonen is hier te downloaden.

Jan Daenen, Statenlid

Woordvoerder Wonen

Jan Daenen

Zeker zijn van een eerlijke toekomst. Of je wieg nu staat in een villa in Rozendaal of een corporatieflat in Arnhem-Zuid, je geboorteomgeving mag nooit bepalen welke dromen wel en niet realistisch zijn. Zolang we in ons land dat niveau van gelijke kansen nog niet bereikt hebben is de sociaaldemocratie broodnodig. Het is een eer

Meer over Jan Daenen

Waar ben je naar op zoek?