Door op 13 januari 2017

Sociale en toegankelijke huurwoningen, kom meepraten!

Samen werken aan een toegankelijke en sociale woningmarkt. Op maandagavond 30 januari organiseert de PvdA Gelderland een bijeenkomst over de behoeften, knelpunten en kansen voor met name woningen voor kwetsbare doelgroepen en mensen met een kleine portemonnee.

Begin december 2016 hebben we alle Gelderse leden een enquête gestuurd over welke zorgen er bij hen leven als het bijvoorbeeld gaat om het aantal beschikbare sociale huurwoningen & de toegankelijkheid hiervan. We hebben veel reacties binnen gekregen en daar willen we bij deze bijeenkomst verder op door gaan.

Gelders gedeputeerde Josan Meijers, Sylvita Meertens van Het Huurdershuis (www.huurdershuis.nl), Nijmeegs raadslid Giselle Schellekens, wethouder Eef van Ooijen uit Brummen en verschillende woningcorporaties (oa Volkshuisvesting Arnhem en Wonion) zullen ook een bijdrage leveren aan deze bijeenkomst.

Welke punten gaan we samen met provincie, gemeenten, woningcorporaties en andere betrokkenen oppakken om te zorgen voor voldoende sociale en toegankelijke woningen in Gelderland. Denk en doe mee op 30 januari!
De avond wordt geleid door Roeland Kreeft (Oud-wethouder volkshuisvesting)
Locatie: In de Weerd, Weerdjesstraat 168 te Arnhem. Tijd: 19:30 uur.
Aanmelden kan via [email protected]

Waar ben je naar op zoek?